Tervist!
Näe näe, tubli kinnas teeb vaikselt asju järgi! Jäädes sellega paralleelselt muidugi järjest rohkem maha, aga mis sest! Edasi, kosmosekangelased!
Seekord maalisin draakoni. Iiiuu, vastik fäntäsi draakon, järgmine teema on kiilakas kosmosesõdur jah? "Your mom is a classy lady" ja muud roppused lendamas koos tulnukasoolikatega.
Igastahes, seekord salvestasin hulgaliselt progress shotte (aga need kes on ennegi production art foorumitest wip threade ja muidu tutoriale näinud on ei leia siit midagi huvitavat).
Oh yeah! Rrrready to rrrumble? !!!HAEY KCUF
Stage one! Kiire visand, mingisugune draakon kuskile, lõuend räpaseks, valgest pinnast lahti saamine jne. Näeb peaaegu draakoni moodi välja?
Teine faas! Suurte vormide peale kandmine. Joonistusega on aga halvasti ja kinnas kurvastas : (
Natukene paremini juba! Imelikult mitte midagi tegev draakon muutus lösutavaks laiskvorstiks. Kogu asi sai muide alguse väga impulsiivselt (igav oli) ja kompositsiooniprobleemid lahenevad (ja põhimõtteliselt eriti vist ei lahenegi .__. ) töö käigus. Ikka veel block-in asi, natukene rohkem definitsiooni siia sinna.
Oh no! Nii piinlik! Vaata seda draakonijäset! See Ei Ole Lahe! Generic midagi-justkui-anatoomilist pinnavormi on lisatud siia sinna, üks soldatikene tekkis draakoni kukile, keegi ütles, et sellised asjad tekitavad pinget ja narratiivi ja nohikud saavad mõelda välja jutukesi taustale. Ja imelikust mustast larakast seal paremal sai järsku aardehunnik! Amazing! Natukene on tekstuuri ka, et müra lisada, see käis nii, et viskad tavalisele ümmargusele brushile scatteringu peale. Ahjaa, ma kasutasin ainult ühte brushi siin pildil, tavaline ümmargune mille minimum size on ca 80% vist, ja size ning opacity on survetundlikud. 100% opacity enamus ajast. Heletumedusega mässasin ka ringi. Võõpasin suure musta brushiga üle terve pildi ja taustale natukene müra. Kogu asi muutub siluetisemaks ja väheke loetavamaks ning value-rangeil tekib rohkem ruumi highlightide jaoks.
Imelik terminoloogia? Ma olen kogu kunsti teooria õppinud ainult foorumitest ja tean ainult inglise keelseid väljendeid asjadele. Viimistlemise asemel renderdan.
Õnneks vapper kunstnik kinnas märkas kui piinlik too draakonijäse oli ja parandas seda veidikene. Draakon lösutab nüüd väheke normaalsemalt. Lustlik rüütel saab kiire block-ini ja draakoni morda detailiseerimine edeneb. Üldiselt hakkab nüüd vaikselt otsi kokku tõmbama ja edasi läheb renderdamine.
Ahjaa, draakoni silma tegin ümber. Submissive? Midagi sellist.
See draakonijäse ei rahuldanud mind päris, tegelesin sellega natukene. See on tehtud faux-anatoomiliselt. Proovisin meenutada rütme ja vorme mis anatoomia visandites esinevad ja midagi umbes rahuldavat saavutada, tegelikult peaks seda tegema umbes kas dinosauruste või lõvide järgi. Jubedad küünised ka, kiirustasin ja ei hakanud reffe otsima : (
Veel defineerimist, vapper sõdur langes deemonliku resize'i kätte, et draakonit veidi suuremana näidata. Aardehunnikuga sama.
OH NO! SAY IT AINT SO! Colour overlay! Woo! Party! No vaata seda pune! Kiire ja räpane, punasega alguses üleni üle katta, siis taustavalguse allikas oranžiga ja draakonile mingit jahedamat teisejärgulist valgust. Ikka seesama brush aga hardness 0% ja double brushiks mingisugune sodihunnik lihtsalt. Annab tekstuuri veidikene.
Rüütel sai veelkord resize. Ja rimlight! Selline mõnus odav vahend, teeb kõike kõvemaks. Proovige järgi! Päriselt ka! Kõik läheb palju kõvemaks~!
Natukene viimistlust veel ja noh, valmis põhimõtteliselt. Kiire draakonikas, vahi teda kurba nunnukest, NAAAWWWWW /c|^__\\\
Ja siin on vahva nipikas! Lükkasin hue slaideri teise serva välja ja põleva koopa draakonist sai kuuvalge metsa draakon! HUZZAAA!
Vot kus lups! Nii ta oligi!
Kokku umbes tund aega.
reede, 24. oktoober 2008
09 - Draakon - kinnas
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
2 kommentaari:
Aitäh, Kinnas!
Tee veel mõnikord nii. Kuigi pilt ise polegi nii vaimustust tekitav, siis lugeda ja vaadata selle tegemist oli väga huvitav (ja naljakas).
sinu postitust lugedes tabasin end mõttelt, et need probleemid ja ideed mida sina lahendad töö käigus üritan mina thumbnailide tasemel lahendada ENNE lõplikult puhtaks joonistama asumist.:-)
Ehk siis sina lahendad neid maalijale ja mina ilmselt joonistajale omasel viisil.
Aga vahet pole mismoodi keegi probleeme lahendab, fakt on see et need paratamatult tööd tehes tekivad ja lõppkokkuvõttes on ju tähtis vaid LÕPPTULEMUS, mitte tee selleni.
Aitäh, et viitsisid oma tööprotsessi meiega jagada, Kinnas, päris põnev ja naljakas oli lugeda.
Huvitav oli vaadata, mismoodi sa alguses asja must-valgelt paika paned, et hele-tumeduste vahekord paika saada; olen seda ise ka mitu korda mõelnud teha aga ilmselgelt kogenematusest ja ebakindlusest siiski tegemata jätnud. (Ehk mõne järgmise pildi puhul proovin).
Huvitav oli ka kogeda, et sinu töömeetodi puhul polnud kuni lõpuni selge mismoodi pilt lõpuks välja hakkab nägema. Thanks veelkord.
Ja long live Photoshop!!
Postita kommentaar