teisipäev, 11. oktoober 2011

140 - Šokolaad - Kaspar

Ma armastan suurtes kogustes šokolaadi süüa. Ja mul ei saa isu kunagi täis.

Ever.

Šokolaadi valin poeleti ääres hästi hoolega, kuid ära tulen ikkagi selle kõige suurema tahvliga, olgu see siis Kalev, Milka või KarlFazer (midagi muud pole, siis Geisha) - oleneb milline parajasti see suurim on.

No ja ma söön selle tavaliselt korraga ära. Kas siis filmi või blogiralli kõrvale - tavaline on et suurest kaifist kukun sinnasamma ära ja jään magama (kui mul just šokolaadist puudu ei tule ja ma 24h poodi uue järele ei jaluta...) Märgin ära, et magan nagu surnu.

Ja ärkan üleni šokolaadi-ilase padja otsas.
Sellistel hommikutel on mul veidi piinlik. Samas on mul kahju kogu sest šokolaadist, mis mul omandamata jäi.

6 kommentaari:

Elina ütles ...

Tuleb välja, et Joonasel on hingesugulane (kui Kalevi osa sellest muidugi välja arvata). Noh, Ivar ja Mattias, tulete ka kapist välja?

Ja mulle väga meeldivad sellised pildi juures käivad jutustused. Ja pildile panin ka "like".

Mattias Mälk ütles ...

Kui šokolaad enam alla ei lähe, siis tuleb piima peale kulistada ja pidu läheb edasi.

Pilt meeldib. Mõnusalt vaba ja annab värvidega head atmosfääri edasi.

Ivar ütles ...

Pilt ja lugu on head, jah, ma paneks mitu laiki kui südametunnistus lubaks.

Aga, mis kappi puutub, siis šokolaadi osas pole mul isiklikult asjad nii ekstremaalsed, saaksin ka ilma edukalt hakkama. Kui, siis ainult selline märkus, et šokolaad võiks enne söömist külmkapis küll olla.

k. ütles ...

haha, lähistulevikus kuluks selline "kapist välja" teema ära kõikidele joonistajatele

k. ütles ...

lähitulevikus* isegi

tiu ütles ...

mulle meeldivad need mängulised mustrid mõlemal pildil :)