esmaspäev, 3. jaanuar 2011

37 - Troll - Ivar

Aasta esimesel ühisjoonistamisel tegime Joonase ettepanekul nii, et igaüks kritseldas oma kladesse enda valitud teemal kiire pildi ja andis siis selle kõrvalistujale, kes järgmisele lehele sarnase pildi tegi. Niiviisi, kuni ring täis ja kõigil sketchbookis kõigi osalejate joonistatud samalaadsed pildid. Kuigi, ega nad alati ikka nii sarnased polnudki... :-) Sedamoodi, nagu ülal näha, remiksisin mina Mattiase trollipilti, värvid said hiljem kodus juurde lisatud. Ma ei ole nii suurelt väga kaua joonistanud. Töö kiire ja karvane!

(Kuigi tegelikult oleks võinud enne kontuurimist sõlmes anatoomia ja imelikud labakäed normaalsemaks kohendada...)

3 kommentaari:

Joonas ütles ...

Üks asi, mida vähemalt mina seda pilti vaadates praegu õpin, on see, et suur formaat (originaalis A3) mõjub brushpenni joonele väga hästi. Ja see karvasus ja kiire robustsus mõjub ka värskendavalt. Kalad on mu lemmikud.

Gerda Märtens ütles ...

see tekitab emotsiooni, eriti rohelisena... väkk!!!! :)
kalad jah ruulivad. ja need sarmikad silmad :D ta on nii kindel, et ta on nii ilus

Joonas ütles ...

Kui ma ei eksi, siis kuri administraator on siin lõpuks langenud enda seatud lõksu, ehk eksinud postituse vormistusega... Kuidas see küll nii juhtuda sai!?

:)

(Aga sõlmes anatoomiat ja käsi ma ei parandaks mingil juhul, kuna need annavad pildile omapära juurde)