teisipäev, 5. juuli 2011

135 - Punane - Kaspar

See polnud küll otseselt Joonistajate tarvis tehtud, kuid leidsin, et sobib antud teema alla.

6 kommentaari:

Mattias Mälk ütles ...

Ohsa. See on ju sigalahe. :D Mille jaoks selle tegid ja tee veel selliseid. Tee seeria. :D

k. ütles ...

See on sisuliselt ühe tigukiirusel areneva arvutimänguprojekti.. mm. maailma tarvis. Mitte "tarvis" päriselt - kui ma varem üritasin päris (kuid superebaprofessionaalset) concept-art'i teha, siis ma nüüd joonistan lihtsalt midagi kiiret aeg-ajalt, et asjaosalistele silmarõõmu pakkuda.

projekt ise on PARPG - Post Apocalyptic Role Playing Game - mängul nimelt pole veel nime - mida vaikselt maast madalast üles ehitatakse - esimene n-ö Tech-demo on kah välja antud.

Ideaalis oleks ta isometric-vaatenurgaga Fallout/Arcanum/Planescape: Torment -tüüpi mäng talvises ja karmis apokalüpsisejärgses Skandinaavias + veel paar nišši :))

Meeskond on praegu aga väga ebaproportsionaalne - programmeerijaid on nagu muda, kunstnikke praktiliselt pole (3D kunstnikud on kõik ära kukkunud sest) kirjanikke-kirjutajaid pole vist enam ühtegi järele jäänud. Rohkem infot: parpg.net

No ja ma olen isegi mõne sellises laadis veel teinud - projekti foorumis on nad üleval. Plaaningi praegu paar tükki nädalas teha, harjutamise mõttes...

Ivar ütles ...

Killer-Gorki?

k. ütles ...

Ma olen nüüd mitmel järjestikusel näitusel näinud temast portreesid - alateadlik mõjutus n_n

Morgie ütles ...

Tõsiselt hea asi. Sobiks võib-olla paremini teema CCCP alla?

Ivar ütles ...

Pildile võib mitme teema sildid lisada, siis ilmuvad need mistahes kasutatud teema sildil klikkajale nähtavale. Ühsõnaga, üks pilt ja mitu teemat. Kuigi üle viieteistkümne sildi vist ei saanud ühele postile/pildile lisada, nii, et mingi piir on ikkagi ees. :)