reede, 1. juuli 2011

59 - Suur ja väike


Täna on mu isa 60. juubel ja oleks olnud ka lahkunud vanaisa sünnipäev. Toimus väike ajastute segamine - kui tõega näpuga järge ajada, siis peaks noorsandist isa kõrval olema noorem vanaisa ja vanaisa kõrval omakorda peajagu pikem teismeline isa, aga iva jääb samaks - suur ja väike.

Mõlema käed on natuke naljakad, aga ma vaatan, kui palju see mind (või teid) piinama jääb. Ootan ka muid soovitusi.

3 kommentaari:

Pia ütles ...

Palju õnne isale! Minu oma saab 60 kümne päeva pärast. :)
Pildil vahvad värvid, toob selle kauge ajastu silme ette. Ja vanaisa soeng on küll ajastutruu - ma kujutan kohe 60-ndaid ette.

Joonas ütles ...

Õnnitlused :)

Muidu väga stiiline koloriit, ainult see tumedam halo servades tekitab vägisi mulje, nagu oleks see joonistus paberilt maha pildistatud.
Võibolla see ongi hea, kuid kuna ma ise olen sellise halo eemaldamisega tihti tegelema pidanud, siis lihtsalt torkab silma :)

Ivar ütles ...

Skänni sisse mõni sakilise servaga vana foto, isegi just selle tagakülg ning kasuta raami ja tekstuurina.