kolmapäev, 18. november 2009

068 - Mul on oma robot - Doodletom


Mul siis selline kodus.
(Tehtud kunagi ajakiri Horisont artikli juurde, toimetaja soovil istutati esikaanele):

6 kommentaari:

Kait K. ütles ...

kift aga jällegi mind häirib musta värvi kasutamine. eks reegleid võib murda ja nii...aga krt must on ikka väga raskelt seeditav. et jah, ettevaatust!

Ivar ütles ...

Maalijad (ja teisedki), vaadake seda videot; tegu siis minu arusaamise järgi prantslaste joonistusblogi kamba esinemisega sealsel Jaapani popkultuuri üritusel, kus nad muuhulgas ka oma uut artbooki promosid -

http://vimeo.com/5290618

Mulle avaldas erilist muljet üks eriti ära ruunatud läpptopp... :-)

Kait K. ütles ...

kift jah...aga vaatasin, et stylus oli ka samas "stiilis"

Ivar ütles ...

See foorum on välja andnud kolm massiivset artbooki oma piltidega, pluss veel kaks õhemat ja spetsiifilisemat. Esimene õhem oli speed paintingu teemal ja mul on tunne, et see on kohati juba läbi müüdud. (Shuffle : Tome 1, Speed painting) Teine ja äsjailmunud raamat sisaldab tibipilte. Keda huvitab, siis amazon.fr on üks selliseid kohti, kust prantsuse raamatuid saab, toimib täpselt samuti kui ingliskeelsed. Otsingusõna - cfsl.

Doodletom ütles ...

Ei noh, Kait, võtsin su kommentaari musta (värvi) kohta kergesti ja samas austusega, nüüd vaatasin hiljem asja värske pilguga üle ja ei ole enam kindel, et mida sa täpselt öelda tahtsid... Sinu enda eelmistes postitustes on musta nii et tapab, kuidas see minu must sellest niiväga erineb... (???)
Just curious.

meelis ütles ...

arvan, mida Kait silmas peab on PUHTA musta våltimine piltides, Tom. Pole selle peale ise varem møelnud aga nyyd kui Kait selle vålja tøi sai selgeks, et asjas on omajagu tøtt ja tøepoolest, aastaid tagasi ise ølivårvidega måssates ei torganud ka ise kunagi pintslit puhta musta sisse vaid alati segasin seda teistega, kui tegu oli mustjate toonidega. Kaidi piltide mustad pinnad - nagu minu silm ytleb - pole siiski MUSTAD mustad vaid nyansseeritud varjunditega; puhas must møjub maalil justkui must samet mis valguse endasse neelab ja pole silmale teabmis meeldiv vaadata...
vøi... what do I know...
(Huviav, mis maalija Pecikesel selle jutu peale oleks kosta:-)