Väga šikk, I like it. Natukene käib pinda see mudane minek mis särgil on (need valged servad mis siin seal on ja selline ähmasevõitu varjutamine). Optiliselt mõjub kentsakalt ka see kuidas laud ta puusad ära varjab, tekib mulje justkui tal poleks puusi või et laud oleks osa temast või kuidagi lapiku ilme jätab. Raske kirjeldada. Kui nüüd pikemalt vaatan siis jalalaba/kinga ja käte/näppude kurvid on lopergused. Kui need kaks detaili oleks tehtud sellise imelise elegantse minekuga oleks nad väga hästi toetanud kogu seda dekadendi-pariisi-spiraali esteetikat ja asja veelgi kõvemaks teinud.
Seesama lihtne elegantne konkreetsus mis on näos oleks võinud siis olla ka jalgades ja kätes.
Ma arvan, et laua probleem on see, et plaadi järgi ootaks jalgadelt veidi teistsugust perspektiivi ruumis, nagu rohkem allapoole koondumist või midagi. Kui panna maapinna asukoht paika lauajalgade järgi, siis asub tool kusagil kauguses ja tibi istub õhus...
Ehk peaksid lauajalakeerud lihtsalt allpool asuma? Eesmine seejuures veel tiba rohkem kui teised?
Väikest varianti vaadates jääb tegelikult mulje, et tegu on kollaažiga - kereosa fotolt välja lõigatud ja kõik muu siis sellele juurde joonistatud. Ehk saakski asja veel paremaks kui kleit-või-mis-ta-on veel detailsemalt läbi maalida?
Ma ei tea, mulle see laud ja tool meeldivad siin kõige enam. Lasteraamatutes kasutatakse taolist perspektiivi suht ohtralt - lapsed ei taju ruumimoonutusi nii teravalt kui täiskasvanud ja see nipp aitab näidata ka laual asetsevat kraami selgemalt.
Jalgade asend võrreldes puusadega on samuti moonutuses, kuid see sobib hästi lauamoonutusega. Keha on minu meelest liiga pikk, just ülalpool rindu. Pea on väga hea ja muidu ka stiilne pilt.
7 kommentaari:
(Õlad vist võiks tegelt eespool olla)
Väga šikk, I like it. Natukene käib pinda see mudane minek mis särgil on (need valged servad mis siin seal on ja selline ähmasevõitu varjutamine). Optiliselt mõjub kentsakalt ka see kuidas laud ta puusad ära varjab, tekib mulje justkui tal poleks puusi või et laud oleks osa temast või kuidagi lapiku ilme jätab. Raske kirjeldada.
Kui nüüd pikemalt vaatan siis jalalaba/kinga ja käte/näppude kurvid on lopergused. Kui need kaks detaili oleks tehtud sellise imelise elegantse minekuga oleks nad väga hästi toetanud kogu seda dekadendi-pariisi-spiraali esteetikat ja asja veelgi kõvemaks teinud.
Seesama lihtne elegantne konkreetsus mis on näos oleks võinud siis olla ka jalgades ja kätes.
Ma arvan, et laua probleem on see, et plaadi järgi ootaks jalgadelt veidi teistsugust perspektiivi ruumis, nagu rohkem allapoole koondumist või midagi. Kui panna maapinna asukoht paika lauajalgade järgi, siis asub tool kusagil kauguses ja tibi istub õhus...
Ehk peaksid lauajalakeerud lihtsalt allpool asuma? Eesmine seejuures veel tiba rohkem kui teised?
Väikest varianti vaadates jääb tegelikult mulje, et tegu on kollaažiga - kereosa fotolt välja lõigatud ja kõik muu siis sellele juurde joonistatud. Ehk saakski asja veel paremaks kui kleit-või-mis-ta-on veel detailsemalt läbi maalida?
Mina jälle kiidaks seda lauaperspektiivi täielikku dissonantsi ülejäänuga. See on see "kiiks" mis pildi kuidagi ellu äratab või jälgima sunnib.
Miks mitte, ega mõnuainete tarvitamisel (või selle kujutamisel) ei peagi ruum päris isomeetriline olema. Arvan ma... :-)
Iseenesest ka see, kuidas suits on muude spiraalidega samast ooperist, on parasjagu dekoratiivne.
Ma ei tea, mulle see laud ja tool meeldivad siin kõige enam. Lasteraamatutes kasutatakse taolist perspektiivi suht ohtralt - lapsed ei taju ruumimoonutusi nii teravalt kui täiskasvanud ja see nipp aitab näidata ka laual asetsevat kraami selgemalt.
Jalgade asend võrreldes puusadega on samuti moonutuses, kuid see sobib hästi lauamoonutusega. Keha on minu meelest liiga pikk, just ülalpool rindu. Pea on väga hea ja muidu ka stiilne pilt.
Inspireeriv. Aitäh ! Kujutan sellises stiilis animatsiooni hästi ette, võib olla selle pärast, et joon on selline värelev.
E.T.
Postita kommentaar