reede, 6. november 2009

63 - Mustkunstnik - Joonas

Antud töö on valminud suures osas tegelikult ühe tellimuse raames, kuid ei leidnud kasutamist. Õnneks, sest kasutamist leidis hulga parem idee ning nüüd saan ka seda prügikastimaterjali blogis kasutada ilma eriliste süümekateta :) Jänese lauaga lisasin siis juurde. Ega ma sellega kuigi rahul pole, kuid pole juba paar kuud igasuguste kiirtööde tõttu jõudnud blogisse midagi panna. On viimane aeg hakata vanu teemasid käsile võtma enne kui need päris unustusse vajuvad...

3 kommentaari:

Maido ütles ...

Minu meelest väga tore, mõnusalt lihtne ja selge. Ehk mis natukene ilmsestaks veel oleks kerge õlakumerus ja pea keeramine alla (selline keskendumispaus enne trikki?)...aga mulle meeldib :) (keskmist valgusringi ka ehk koondada natu?)

Aleksander Rostov ütles ...

Hm. Ma vaatan, et kui Joonas nägusid ei tee siis see stilistika veab isegi enamvähem välja.

Või noh. Käed muidugi vajavad ka raskelt studeerimist.

Joonas ütles ...

Inimsõrmede füsioloogiline paindumine see, mis mulle ei sobi pea kunagi :D