reede, 5. märts 2010

83 - Tuim husaarpärdik - Joonas

Pildi valmis skitseerinuna avastasin, et see on suht sarnane poos Mellaki pildil olevaga.
Olekski äärepealt jäänud postitamata, kuni Mellak ise oma küsimusega Meelise postituse all, andis küsimusega teiste vigadest õppimise kohta sobiva vabanduse. Ma siis püüan vastata visuaalselt... Nagu näed, Mellak, õppisin ma seda, et ei tasu jalgu sellise hea ilmeka poosi puhul silueti sisse jätta, vaid võimalikult eraldada. :)
Järgmisena tuleb aga siis Ivar ja lisab ajastutruudust detailide näol ning ahvilikkust, mis siit kindlasti puudu on. Need olid olemas ka Mellaki pildis aga neid ei osanud ma kaasa võtta...
Ja siis tuleb Meelis, võtab kõik head omadused meie piltidest, lisab kõvasti dünaamikat ja sheipe ning ongi jälle võitja :D

3 kommentaari:

meelis ütles ...

HAHA, kui su juttu uskuda, Joonas, kipub me bloog vägisi spordivõistluseks muutuma a'la kes on võitja ja kes jääb viimaseks. (Kui selles on piisav annus sportlikku ja lõbusat entusiasmi on see isegi OK, samas on võitjate mõõtmine kunstis üks äraütlemata tänamatu töö.)

Mis su pilti puutub, siis mind häirivad kaks ja pool asja:

0,5: kahvaturoosa uniform.... Kas husaarilik punane poleks olnud julgem, selgem ja parem?
1: Puuoks ahvi all on oma joonekäsitluselt kole sarname pilveribaga (esimesel viiel sekundil pilti vaadates tunduski, et poiss istub pilvel);
2: Ahvi nägu ja pea: kui ei teaks et tegu on ahvilisega arvaksin, et pildil on punnispõskne hamster.

Tulevad meelde Craig Kellman'i suurepärased ahvi- (nagu ka kõikide muude loomade disainid) "Madagascar'is"... vot SEALT tasub loomade põhisheipide õppimiseks ja karrikeerimiseks inspiratsiooni ja schnitti võtta, tõeline geenius ebaolulise eraldamisel ja olulise väljatoomisel ja karakteerselt võimendamisel!!!
(Mis andiski mulle hea idee need ta karakterid uuesti ette võtta ja temalt üht teist oma pildi tarvis varastada, seda enam et mu oma pärdikupilt on alles suht embrüonaalses staadiumis...., oh et need nädalad ka nii linnutiivul mööda tuhisevad .... :-)

Ivar ütles ...

Sõnasabast haarates - nädalad tuhisevad, jah, ja ka minul on mitu asja kaugelt liiga pooleliolevas staadiumis. Aga Joonase pilt andis kätte otsa endagi ahvipildiks (märksõna - oks!) ja tuligi käbedalt paar visandit, millega peaks edasi nikerdama. Siiani oli mul pigem paar muud pollist pärit loomakombinatsiooni plusspoolel ette näidata...

Värvid mulle meeldivad, mul on tunne, et sa, J, ragistadki praegu mingil moel just värvide kallal pead? Samas, kui ainult punane oleks ergas, ehk teekski pildi selgemaks?

Tahaks ka küsida, palju sa enne puhast pilti sheipide ja pooside variante visandad? Mulle tundub miskipärast, et mitte eriti... Ma ise ei suuda näiteks visandina tagajalgu ette kujutada; ka oleks, kui poos juba NII sümmeetriline, püss võinud hoopis päästikukaitset pidid ühe sõrme otsas rippuda? Ja oks on natsa kobrutav küll, esmapilgul nagu pragu taevas või pilvedes...

mikk ütles ...

Ka mina vaatasin korraks, et pilv ja unemati ja roosa pidžaama. Äkki kui oks oleks veidi rohkem pruunikas (ja vähem rünkpilv), siis see lahendaks segadused.

Aga mõnus tuim on tõesti :)