neljapäev, 11. märts 2010

84 - Haldjad - meelis

Et Mellaku Haldjas ei hõljuks üksinda siin blogis kui õrn suitsuvine otsustasin ka ise kiiret tööseisu ignoreerides teemasse oma panuse anda. Tean et pilt pole suurem asi ning Joonast parafraseerides on see tehtud olles oma "mugavustsoonis" aga mis sest. Stilistiliselt oli mõttes teha homage Disney Tinkerbell'ile "Peeter Paanist" ning kuna viimane oli inspireeritud Pin Up tüdrukutest (Monroega eesotsas) tegin kiire stuudiumi Pin Up meistermaalija Gil Elvgren'i töödest.
Et me blogi pildikvantiteet kiratseb siis lünga lappimiseks ja massiga löömiseks siin mõned leheküljed kiirvisanditest:




Okei. Kui juba läks sketcbook'i lehitsemiseks ja teemaks üldisemas mõttes on siin naisolevused siis veel ka paar lehekülge tänasest aktikrokiist. Üritan katsetada ja kombineerida erinevaid materjale, antud juhul olid nendeks sulg, erineva jämedusega ja vees lahustuvad markerid ning süsi:



Mis seal ikka, paar lehekülge siis ka stuudiumitest raamatust "The Figure In Motion", mille fotokvaliteet pole kiita aga elus modellide puudumise korral ajab õppimise mõttes asja ära:


6 kommentaari:

Ivar ütles ...

Mina soovitaks sellist - mine DeviantArt.com-i ja löö otsingusse teema, mis huvitab. Tulemuseks on hulk pilte, millest mõnus oma kiirvisandeid teha, nii fotosid kui joonistusi. Olen ise korduvalt proovinud, eriti loomadega. Muidugi, kui oma accounti seal pole, siis vanusepiiranguga pilte ilmselt ei näe.

Ivar ütles ...

Mulle meeldivad ERITI Gil Elvgreni visandid. Miks ma ise neid veel teinud pole, raamat ju Apollost ostetud?!?

Elina ütles ...

küllaltki hea idee jälle. kuigi peaks muidugi mainima, et üks kogenud ja täie mõistuse juures olev hääletaja (nagu ma ise pea 12 aastat olin) selliseid vigureid oma reisimisel ei kasuta. kui ta ikka üldse on hääletaja muidugi või kaine...

oleksid võinud siltidesse panna ühtlasi ka istuva pin up-i. neid on siin kohe hulgi:D

mikule soovitaks võimaluse korral kõrvaltuppa vaadata. ma usun, et tal pole midagi selle vastu, kui sa natuke teda joonistad. ntx telekat vaatavad inimesed on väga vagurad modellid:D

Ivar ütles ...

Oehh, ongi hääletaja! Ma ei saanud selle pildi loost ja peategelase poosist enne üldse aru, imelik...

Äkki oleks võinud Tinkerbell olla flipitud, st. täpselt peegelpildis? Ja ehk ka natuke selgemalt seisev/ühele jalale toetuv ja mitte nii kõndiv? Siis saaks ka minusugused hoobilt aru, mis toimub... :)

meelis ütles ...

vastuseks Mikule: olen alati imestanud, kuidas suured meistrid oma õpetusi väga lihtsate sõnadega kokku suudavad võtta; üks neist (Milt Kahl) ütles nii: "you just have to do it a lot".
Nii lihtne see ongi, lihtsalt joonista ja tee seda PALJU. (Kust joonistatavat materjali leiad polegi kõige olulisem:-) Ning kui joonistades kaasneb sul veel ka mõte ja analüüs jõuad soovitud tulemusteni märksa kiiremini, sest üsna pea hakkad seoseid ja seaduspärasusi asjade vahel märkama.

Ivarile: esimesel visandil tegin roomava teo ühele joonele tüdrukuga, praktiliselt tema kõrvale; puhtaksjoonistades (ilmselt meeltesegaduse ajel) viisin ta tahaplaanile et pilti sügavust tuua aga sellega ei toiminud enam ei tibi poos (vaatab valesse suunda) ning ähmastus ka mõte. See sai mulle lõplikult selgeks siis, kui pilt oli koloreeritud aga ma ei viitsinud asja uuesti ette võtta.
On nagu on.....

Kait K. ütles ...

ksjuures mulle pole modellide joonistamine kunagi meeldinud. koguaeg on huvi selle järgi mis inimese sees toimub :/