teisipäev, 1. detsember 2009

71 - Gooti hamster

Hämmastav küll, aga seekordse rahvahääletuse võitis teema "Gooti hamster". Kuraditosinast häälest sai just see teema endale viis, "Jaht" ja "Zombie!" said võrdselt kolm ning "Eksootiline lõuna" ja "Ninjakilpkonn" jäid ühelisteks.

Kuigi mina isiklikult ei saa siiani aru, kuidas see teema võita sai, siis... eks tehkem proovi! Tegelikult pakub ju kasvõi gootilikkus juba üsna mitut lähenemisvõimalust. Hamstrist rääkimata.

Pilditähtaeg: 8. detsember, mis taas kord teisipäev.

3 kommentaari:

meelis ütles ...

hmm, ilmselt olen olnud liiga hôivatud ja magasin hååletuse maha, ise poleks ma sellisele teemale ilmselt oma håålt andnud. Mida see gooti hamster peaks ôigupoolest tåhendama? Kunstiajaloost on meeles, et gootika oli kunstistiil keskaja löpupoole ja selle peamised pårlid olid valdavalt arhitektuuris oma teravatipuliste ja pikkade kaarjate akendega; ka tuleb justkui ette , et vist on möned musta riietatud ning mustaks vårvitud kyyntega ja end yleni røngastanud beibed end nimetanud selle stiili jårgi.. (miks - ma ei tea). Aga gooti HAMSTER??? Ei viska pilti ette...
Kui keegi annaks mingi niidiotsa mis suunas mötet kerima hakata oleksin ysna tånulik..

Ivar ütles ...

Võin seekord, itsitada, et teema pole minu pakutud... :) Aga muidu, sa oled täiesti õigetel radadel. Vaatan praegu Wikipediat ja seal on kõik kirjas, ida-germaani hõimust läbi arhitektuuri kuni mõjudeni filmis ja kirjanduses; ning muusikast ja post-punkist lähtunud subkultuurini.

Ju see tänapäevane gooti-pull algas suuresti paarisaja aasta tagusest morbiidsest kirjandusest - Mary Shelley jt.

Kui populaarkultuurist visuaalset pidet otsida, siis oskaksin ise lisada näiteks seesuguseid märksõnu - Dracula, Nosferatu, Hammer Horror, Tim Burton, Siouxsie and the Banshees, The Cure, The Crow, Sandman/Death, E. A. Poe, Brom.

Nii imelik kui see ka pole, siis seekord on mul isegi idee olemas ja see on võrreldes mu varasemate postitustega something completely different. Vähemalt ma loodan...

Elina ütles ...

see oli minu pakutud teema ja nagu näha- eesti rahvas on oma eelistustes ettearvamatu:D selles, et see meelisel juhtme kokku jooksutab, olin ma päris kindel:D ise muide hääletasin hoopis teise teema poolt.