teisipäev, 19. august 2008

15 - Johnny Deppi sarž - Ivar

Ok, olude sunnil piirdun hetkel sellega, aga tulen antud teema juurde kunagi hiljem tagasi. Midagi siin on, aga tegelikult on see pilt ikka üsna poolfabrikaatne...

Sorry.

(Aga vähemalt on teil midagi kritiseerida... :-) )

2 kommentaari:

meelis ütles ...

mulle meeldib su joone- ja shepide käsitlus ja vabadus karrikeerimisel (asi millest ise kohe alguses oma pildi puhul loobusin) aga sarnasus pildis jätab minu jaoks prototüübiga võrreldes ikkagi soovida. Ehk peitub probleem näo detailide õigematele kohtadele timmimises... Eraldi vaadates tunduvad ju kõik detailid isegi õnnestunud ja sarnased aga tervikuna kokku Deppi siiski ei loo. Hmmm.....Ise lükkaksin ta suu asukoha pigem kõvasti üles- kui allapoole lõua keskjoont ja hoiaks ninariba peenikese ja kitsa... Kui veel lõuapärad ka tiba vähem munajaks teha ja meelekohtade vormi liikumist ti-i-i-i-ibake ülespoole kitsamaks ajada... ehk hakkaks midagi looma..?!??
Aga - kui see poleks Depp vaid lihtsalt pilt ja nägu kui selline siis on asi igati õnnestunud!!

Ivar ütles ...

Aga joonista üle! Sa polegi seda tükil ajal teinud, iseasi, kas seda on mõtet veel netti riputada - plaanin ise pilti veel üle teha, ma pole sellega rahul. Lihtsalt tahan korralikku Deppi pilti, kus ta on tõeliselt äratuntav...
Ma tegelikult isegi nihutasin suu digitaalselt allapoole... Deppi silmad on väga tumedad ja tegelikult vahel talle iseloomuliku näoilme puhul kõõrdi. Suu on väike... Ühesõnaga, tegelikult on iseloomulikke jooni küll, iseasi, et teda väga koledaks ei saa teha - sarnasus kaob. Eks ma pusin edasi kui puhkusereis läbi.