teisipäev, 19. august 2008

15 - Johnny Deppi sarz - meelis



Kohe kui Ivar sarziteema valikuks Johnni Depp'i näolapi välja käis, hakkas mu peas punane hoiatustuluke põlema, oma kogemustest tean et ilusate inimeste karrikeerimine on üks väga tänamatu töö.
See on umbes sama kui püüda karrikeerida perfektset ringi või valget värvi... Ehk siis asja, mis on täiuslikult paigas pole eriti võimalik kuskile poole tõugata-nihutada ilma et maksaks lõivu sarnasusele ja äratundmisele, vähemalt ma ise seda ei suuda. Sestap läksingi peale mõningate variantide kaalumist Depp'i karrikeerimisel pisut realistlikuma lähenemise teed ja otsustasin vaataja kriitikameelt hajutada dekoratiivsusega: erinevate joonte paksuste ja tekstuuridega mängimisega, asi mis minusugusel "kirvemehel" tõsist eneseületamist nõudis. (Ehk siis: vahetasin oma tavalise kirvega lahmimise kirurginoaga nikitsemise vastu :-))

Johnny Deppist inimesena ei tea ma suurt midagi, millegipärast aga assotseerub tema tüpaazh mulle pigem romantilise inimese kui kurikaela omaga, sestap sai talle lisaks muudele poseeritud fotoldelt vastuvaatavate aksessuaaridele ja vidinatele ka roosiõis pihku pistetud.

Tehnikaks paber, erinevate jämedustega vildikad ja värvi lisamine PhotoShopis.

4 kommentaari:

Joonas ütles ...

minu meelest on see tervikuna väga ilus. õnnitlused äratabatud silmade puhul - minu jaoks olid need ületamatud, kuid sul on õnnestunud leida see MIDAGI.

kogu eri jämedustega vildikatega mässamine on end kuhjaga ära tasunud. soovitaksin sul rangelt vabatahtlikult üks korralik skalpell ehk sable brush hankida ja rohkem, palju rohkem sellist kirurgijoont harrastada ;)

ainuke kriitika - oleksin tossu teinud peenema joonega või siis mitte nii keeruka... pisut justkui langeks välja sellest clean-line lähenemisest.

Ed ütles ...

minumeelest on ka hullult äge. ma ise märkasin et nägu on tal väga raske moonutatud kujul äratuntavaks jätta. ja ega sul see ka väga ei õnnestunud. aga kõik need äratuntavad atribuudid päästavad kohe asja ära

Elina ütles ...

minu meelest on see seni kõige deppilikum pilt.toss-beibe on veel lisaboonus. seda märkasin alles hiljem.

Ivar ütles ...

Mina märkasin tossutibi siis kui Elina seda mainis...
:)
Tolle puzzlejoone ülevalt oleks tegelt võinud ära jätta.

Aga igatahes on pildi detailide taga tõsine uurimistöö... :)

Deppi tumedatel silmaiiristel on mingi nõks, mida mina pole veel ära tabanud. Mul on tunne, et ka siin on neil veel veidi lihvimisruumi.