kolmapäev, 20. august 2008

15 - Johnny Deppi sarž - Joonas


Tunnistan, et ülesanne oli tõsesti raske, kuna meie mõistes ideaalses propotsioonis nägu muutub vähimagi ebakõla juures kohe suht võõraks ja"loetamatuks".
Ma olekski selle kallal pusima jäänud, kuid ajanappusel skännisin lõpuks siiski ühe oma 30nest skechist sisse, puhastasin eelnevate skechide joontest ja värvisin pisut Painteri ja PSi toel. Joone osas muutsin digitaalselt ainult pintsakut.

2 kommentaari:

meelis ütles ...

ei tea kas johtus see sellest, et teadsin juba kellega tegu, igatahes Johnny äratundmine mul sinu pilti vaadates raskust ei valmistanud, nii et 30ne visandi tegemine oli vaeva väärt!
Taaskord mõnusalt hoogne-hooletu pintslijoon ja lisaks ka midagi akvarellilaadset näol (painter, eks?) asi mida ma PhotoShopis ise kuidasgi ei suuda saavutada.
Hea deppilik ilme ka, mida ta aeg-ajalt esile manab.
Mainisid oma kommentaarides silmi mis raskust valmistasid. Tõtt-öelda on silmad IGA karakteri puhul ühed raskemad ja ma ise neid tehes piidlesin vargsi Alfred Hirchfieldi piltide poole et sealt shnitti võtta... (mida ma eriti siiski ei teinud, sest vend on oma lahendustes NII vaba ja reegliteta et selle tunde saavutamine võtaks aastaid, kui sedagi:-)
Deppi väljendusrikaste silmade võtmeks minu arvates see et nad on ümmargused nagu nööbid, kui sinna veel täpse joonega ripsmed ka lisada siis sellega trikk piirdubki, juhul muidugi kui jutt käib ülimast stiliseeritusastmest.
Ainuke miinus äratundmise osas su pildis minu arvates on tema suu, mille sheip on OK aga suurus pisut ülepakutud; arvan, et huuled võinuksid olla horisontaalselt lühemad-kitsamad...
Aga veelkord - tubli töö, Joonas!

Elina ütles ...

pintslijoon on muidugi väga kadedakstegev.
natuke deppilikum võiks ju olla. Praegu ta meenutab mulle küll hirmsasti kedadagi...ma ei suuda ainult välja mõelda keda. suu kindlasti lühemaks.