esmaspäev, 11. mai 2009

50 - Kolm üheks - Elina


Mingit ideed eriti selle teemaga mul tükk aega polnud, Ivari perepilt ainult innustas mindki kolmest enamat proovima. Täna siis tuli mingi mõte ja tegin selle ka teoks. Brushimistingimused olid seekord üsna raskendatud, Joel turnis poole ajast seljas jne. Igatahes on see ühtlasi väike sünnipäevakaardike meile möödunud pidupäeva puhul! Postitan kiirelt ära, enne kui jõehobusid peale hakkab vajuma.

7 kommentaari:

meelis ütles ...

sünnipäevakaardina igati lõbus, ka meeldib üldkoloriit ja mõnus ühtlane "kirjusus" kust ükski tegelane eriti esile ei karga! Umbes poolte isikute tuvastamisega jäin hätta aga ega tunnistan, et eriti ei pingutanud ka. Tundub, et sinu grotesksed loomad on KÕVASTI isikupärasemad ja tugevamad sinu inimfiguuridest, kes mõned on - anna andeks - karjuvalt appiilitud.
Aga see öeldud, on üldmulje ikkagi väga positiivne!

Elina ütles ...

aga meelis, 10 klassis juhtub üsna sageli, et ollaksegi karjuvalt appiilitu ja isikupäratu. vähemalt oldi seda meie kandis...

Ivar ütles ...

Mina ei tea, mina tundsin küll kohe kõik ära, ainult "Nunnu üledoos" ei tulnud esimese matsuga ette. Nohikut pidasin ka alguses nõiaks. Korsett ja istuv pin-up on natsa sarnased... A muidu, kui klassipildil suitsetamine välja arvata, siis päris adekvaatne. (Kuigi tegelikult peaks keegi kindlasti udune või kinniste silmadega olema... :-)

meelis ütles ...

Elina, kui tahad joonistada appiilitut nägu siis tee seda palun nii, et see on äratuntavalt taotluslik, praegu seletab minu silm pigem ebaõnnestumist mõnede nägude puhul kui seda et sa need tõesti niimoodi teha plaanisid..
(Kui tahad mind veenda vastupidises võta need näod ette millest rääkisin ja tõesta mulle, et suudad neid ka ilusatena joonistada, siis ma usun sind...:)

Aga oot.. ütlesid, et pisipoeg ronis su kukil, kui seda pilti kontuurisid.. okei, siis saad andeks ja võtan süüdistused tagasi. (Ehkki mu pakkumine on endiselt jõus :-)

Elina ütles ...

ma üritasin teha 3 appiilika näoga inimest. ehk siis turist, kosmoseamatsoon ja puhvvarukatega nunnu üledoos. ega ma väga taotuslikult appiilituks kedagi ei tahtnud ka teha. va prillidega nohik, kes oleks võinud natsa veidrama näoga olla. aga miks ma peaks ntx selle indiaanitüdruku appiilikamaks või koledamaks tegema? tegelikult ootaks sinu parandust (kui sul aega muidugi on) selles osas, kuidas teha mingit groteskse tulemusega omapäratut ilu, nagu ntx ma üritasin nende kõige parempoolsemate istuvate neiudega kujutada. peaksid nagu olema ilusad, aga tegelikult nagu ei ole ka...
saab keegi aru, mida ma mõtlen?

. ütles ...

Huvitav mina seda appiilitut ei leidnud!
Äkki keegi võiks ringi ümber tõmmata või ära märkida!
Teised on täitsa kohal!

Joonas ütles ...

Leidsin kõik tegelased justkui üles järjest vaadates. Mõned on küll vaid aimatavad, kuid eks see ole nende klassipildi-modellide üldine viga, et tuleb justkui tuttav nägu ette, kuid vaat nimi küll ei meenu...