neljapäev, 14. mai 2009

52 - Roosa jõehobu - Joonas

Tekstuurid ja monokroomsus on ausalt öeldes sellepärast, et värvid järjekordselt ei töötanud.

Nüüd pilti üles pannes ja seda tühja ruumi nähes meenus, et seinal rippuvad fotod karjääri kõrghetkedest koos dünaamiliste hüpete ja hoogsate tantsusammudega jäidki miskipärast tegemata... :D Samas, kui keegi pakub pildile sobiva pealkirja/headline, mis auku täidaks, siis luban, et lisan selle!

5 kommentaari:

aare ütles ...

Väga õrn pilt. Stoori: 40 aastane mees põgeneb komandeeringus olles oma tavapärasest soorollist ja elab "tõelist" elu.

meelis ütles ...

Joonas, pisut kahju et need fotod sul tühjale pinnale joonistamata jäid, see lisanuks pildile tugevasti sügavust (sisulises mõttes). Kas need teatripeegli lambid on sul meelega kustununa joonistatud? Reeglina on need alati läidetud kui keegi end seal ees meigib, ehk oleks helendav lambirida loonud mõnusa raami nukra Hippo peegelpildi ümber?
Muidu suht ponks pilt!
(Aare, nii nagu sinu Korseti pildi puhul ei saa ma ka seekord su ülaltoodud kommentaarile pihta. Ju on selliste naljade mittemõistmine pelgalt minu "probleem", HAHA:)

aare ütles ...

Ma olen vist paadunud Almodovari fänn. Aga kas see jõehobu kellegi muu meelest ei ole liiga maskuliinne naiseks?

Elina ütles ...

aarel on nii hea pildipealkiri, et ma ei viitsi midagi paremat juurde mõeldagi. esialgse värvitud pildi peal tuled muide põlesid üsna erksalt. nüüd oleks nagu jah hämaras toas see hobu.vbl siis hakkavad härrale tema kortsud vähem silma?

. ütles ...

Oh aeg mida sa meiega teed!
Eile veel särasid lambid ja lõhnasid lilled...
Isegi koloriit on kurvavõitu!
Oh oh.