reede, 22. mai 2009

53 - Aadam ja Eeva - Joonas


Kõiki vilju võis maitsta, peale ühe...

Päris kõhe on postitada esimesena teemapostitus üle tüki aja teha. Nagu hüüaks tühja kanjonisse: "kaja!"...
Ega ma pildiga rahul pole, kuid kuidagi peab selle piinliku olukorra lahendama, kus reedeks pole keegi veel ühtegi pilti postitanud.

4 kommentaari:

meelis ütles ...

ja tänud, et midagi ikkagi viitsisid postitada, Joonas!
See gräässi suitsetav ja seent nuusutav Aadam läheb küll minu maitse-eelistustest pisut kaugele aga see selleks.
Muidu päris mõnus ja meeldiva koloriidiga pildike. Lisaks Aadama suisukonile mis visuaalselt võistleb ta kikkhabemega häirib mind pisut ka silmapiiri värvide järsk ristumine, ehk oleks toon toonilt üleminek ja silmapiiri hajutamine asjale rohkem kasuks tulnud?

Joonas ütles ...

Ega mulle endalegi see pilt meeldi ja mida enam ma seda vaatan, seda vähem meeldib.

Lisaks on siin ka ports teoloogilisi vigu: 1) paradiisis ei vajatud mõnuaineid, isegi kui need olemas olid, kuna oldi veel lahutamatud Loojast 2) Aadam ei tohiks vana ega kortsuline olla, vt eelnev põhjus 3) Kõrb või tühermaa ei käi ka eriti teemasse, kuigi see võib vaieldav olla loodu mitmekülgsuse üle argumenteerides.

Nojah, endiselt-endiselt pean ütlema, et kell 3 öösel ei tasu blogipilte teha (kuigi mõnikord harva on sellest ka kasu olnud....)

Elina ütles ...

mulle meenutab kogu pilt ühte saatuslikku tuumaplahvatust.

Ivar ütles ...

Mulle meeldivad selle pildi värvid (!) ja tekstuurid. Häirivad lihtsalt mõned joonistuslikud detailid:
* Ega ma kohe küll aru ei saanud, et Aadama käes on seen;
* Mao pea on o.k., aga keerud on kuidagi turdlik-ahjurõngalikud, pigem nagu pätsihunnik kui keerdus voolik; selle poosi - kuna ta ju tegeleb õuna ulatamisega - oleks saanud hulga emotsionaalsemaks ja salakaval-meelitavamaks teha;
* Taust - jah, siin oleks võinud olla silmapiiri asemel pigem mingi mahlaka metsa markeerimine;
* Ja nüüd üks anatoomia asi - mind häirivad küünarvarred ja mulle tundub, et se on Su piltides korduv teema. Need S-kaared, mida tihti kasutad, ei ole käsivarrel anatoomilise loogika suhtes päris korrektsed, tekitades tunde, et lisaks veidratele lihastele peab ka luu olema kuidagi kummaliselt kõver. Sa peaks visandamissessioonidel just küünarvarsi, sääri ja labajalgu joonistama...
:)