reede, 15. mai 2009

51 - Nohiku kättemaks - Joonas

Pilt sai üsna julm, kuid küllap (elu)kooli selline pisut ka on... Tegelikult algas kõik ideetasandil hulga süütumalt, kuid mõnikord hakkab pilt "ise oma elu elama"ehk dikteerima lugu ja nõnda ta selliseks arenes.

Püüan endale ka väljakutse esitada: õppida ära musta pinna (ja ka viirutuse) kasutamise joonistuses. See on mustvalgete piltide puhul suht oluline ja puhtalt joonega taolisi suuremaid kompasid nagunii välja ei vea eriti.

Tehilisest küljest võttes pole see parku üks skännitud A3 paber, vaid neid pabereid on suisa kolm. Ma polnud lihtsalt võimeline seda ükski kord korralikult alusest lõpuni ära brushima, kuna aeg oli hiline ja silm juba udune (tean, halb vabandus). Kuid mingi jupp sobis igalt pildilt ja nõnda see megamix-frankenstein valmiski.
Arvutis miksimine pole tegelikult hea metoodika, kuna teeb silma pisut laisaks ja käe töntsiks. Üks eelmisel nädalal väljamaa joonistusfoorumist loetud lause hakkas pildi valmimise ajal päris kõvasti kummitama: don't use computer to make your drawings work. See oli öeldud kunstniku poolt, kelle joonistusoskusest ma väga lugu pean. Moraal on see, et eks ma püüan nüüd edaspidi seda kompuutri-võltsingut rohkem vältida ja üldse igati tublim olla...

5 kommentaari:

Elina ütles ...

nohik(ehk siin pildil pigem füüsiliselt, välimuselt, sotsiaalselt võimetu kiusaja) mõtleb, et tulevikus peseb "kiusaja" minu põrandat, samal ajal kui tema (tingituna mineviku eelarvamustest/kogemustest pole suuteline ühegi naisolevusega konstruktiivset suhet looma, vaid maksab kõik oma emotsioonid kinni) kahe saatjannaga mööda jalutab. ekskiusaja põranadapesija mõtleb raskel hetkel kahest vihasest kooliajaneiust, kes nõuavad talt kommi. natuke segana ja kurb pilt. aga kättemaks ongi suht kurb teema tegelikult. ümbrisraam on liiga pealetükkiv minu meelest.

aare ütles ...

Minu meelest kah see karvane paks raam ei sobi. Ja need kommid???
Muidu karakterid on väga seffid ja nohiku uljas samm on super!

Aleksander Rostov ütles ...

juba oli päris hästi selle joonistamisega naise ja puu teemas aga siin me nüüd jälle oleme.

. ütles ...

See kommide lugu jääb mulle natuke arusaamatuks!?
Need nurgelised mõttemullid on kuidagi väga jõhkrad, teevad pildi natuke segaseks.

Joonas ütles ...

No-jah, eks ta suht ebaõnnestunud käkk ole. Aga selliseid on kah vahepeal vaja, et head ikka säraksid :D

Kommid - need plikad on selle keskkooliaegse naistemurdja lapsed, kes nõuavad kommi ja mida kõike veel. Samas nohik tuupis, sai rikkaks, omab täiskasvanueas tibisid ja on pealekauba vältinud laste saamist. Pilt pidi sügavamal tasemel kommunikeerima vist seda, et tegelikult nohiku kättemaksu ei saa kunagi reaalses elus olema ja kui see eksisteerib kujutelmas, on see absurdselt jabur, mis töötab ilmselt "kättemaksja" enda vastu. Aga noh, kell 3 ei maksa pilte joonistada, nagu ma korduvalt olen endale rõhutanud...