teisipäev, 12. mai 2009

52 - Roosa jõehobu - Elina

Minu suksu sai selline. Tänaval ta just päris vastu ei jalutanud nagu Ivari oma.

6 kommentaari:

meelis ütles ...

minu jaoks üks su lemmikpiltidest, Elina, kus kõik on paigas ja kõike täpselt ka parasjagu! Ehk oleks kaks lainjat joont Hippo küljel võinud nõ-õ-õ-ksa heledamad (poolläbipaistvamad) olla, aga see on ka tõesti ainus asi pildis mis tiba häirib!
Muidu igati SUPER!!

Ivar ütles ...

Meelise poolt mainitud lainjate joontega võiks, jah, midag veel ette võtta. Seesuguste gradiendiga värvitud kontuuridega tekib alati küsimus, kuidas nad muu värviga kokku klapivad. Mu enda jõehobupildil näiteks on probleemseim koht suunurk, proovisin seal kontuuri suu sisust tumedamaks ajada, aga mõjus veel imelikumalt.
Siin ka - mul on tunne, et joon võiks ümbritsevast heledamaks mitte minna. Kõrva gradient võiks ka ehk teistpidi olla?...
Aga muidu dekoratiivne pilt.

aare ütles ...

Väga dekoratiivne. Mul tuleb sellest meelde 80'ndate Miami Vice. Btw. sellest saaks hea hawai-särgi.
Värvid kisuvad magusaks...

. ütles ...

See Miami Vice on huvitav tähelepanek
ja see särk oleks ka vägagi seff!
Värvide ja nende imelike sõnade kokku klapp mind küll ei häiri!

aare ütles ...

Selle dekoratiivsuse all ma mõtlesin seda, et pilt on nagu tapeet, see ei "kõnele" vaatajaga (vähemalt mitte minuga) vaid on lihtsalt taust. Värvid on magusad minu jaoks siis kui on samas koguses(intansiisvsuses) punast, sinist, rohelist ja kollast - nagu heas kommikotis.
Elina värvisilm on tõestatult väga hea ja olen kindel, et tulemus on taotluslik.

Joonas ütles ...

Ei tea, mind värvid ei häiri. Või õigemini, meeldivad isegi väga. Kompa on seekord aga paremgi kui värvid. Puu triibud ja lind paiknevad teineteise suhtes veel eriti suurepärases suhtes. Gradiendi-jutt on juba räägitud.

Oleks meil siin kuskil vaba seinapind, siis võiks küll dekoratsiooniks välja riputada...