teisipäev, 12. mai 2009

52 - Roosa Jõehobu - meelis

Rekordiliselt lühikese ajaga tehtud kiire pildike, originaalsuuruses umbes A5. Töövahenditeks Faber Castell vildikas ja PhotoShop.

Nii, ja ennetamaks-pareerimaks süüdistusi kiiruses, lohakuses ja ülejalaviskamises mis viimasel ajal mu tegemisi tõepoolest saadab siis paar skänni ka sketchbukist, kus mõned kuud tagasi korra ka need suured loomad luubi alla võtsin.. Jõehobud küll aga mitte roosad sedapuhku:

5 kommentaari:

Ivar ütles ...

Kuna tegu oli sinu väljamõeldud teemaga, siis mina ei süüdista sind küll milleski - pilt õigel päeval olemas ja puha!
Erinevalt mõnest, kes mõtles välja "Nohiku kättemaksu", mida aga pole, on kättemaksupilt...
;-)

Visandid on vinged. Mida tahaks tegelikult veel kunagi näha - kui su sketšbookid seesugust kraami üldse sisaldavad - on leheküljed, kus sa peale realistliku looma joonistamist seda stiliseerima, saržeerima ja kohandama hakkad...

Elina ütles ...

kas need jõehobud on loomaaias joonistatud? seda kehekordset joont on varasemalt vist juba mitu korda mainitud. järgmisel visandilehel siis vaatame, kas oled üldsust kuulda võtnud...

roosa jõehobu on muidugi naljakas.

. ütles ...

Huvitav kas hippot on võimalik üldse
mitte karikatuursena ka joonistada?
Visandivihikus tunduvad need toredad loomad ikkagi kuidagi karikatuursed,
kuigi see vist taotuslik pole olnud.

Joonas ütles ...

need visandid ajavad mind hulluks oma korrektsusega. skitseerisin kah mõningaid jõehobusid teema ettevalmistamiseks ja tulemus oli isegi grotesksem kui mu lõplik pilt. seetõttu ei jõua mulle pärale, kuidas on võimalik vormi ilma sodimata nõnda paberile panna ja veel 4 lehte järjest!

meelis ütles ...

Ivar, pean tunnistama, et su soovitud loomavisandite stiliseerimist pole ma veel eriti oma sketchbukis ette võtnud, ehkki kindlasti peaks; siiamaani on see eeskätt täis sketche kõikvõimalikest inimtüüpidest, nende karrikeerimisotsingutest ning seal on ka koopiaid ja analüüse teistelt autoritelt. Olen vist öelnud, et minu jaoks on sketchbuk pigem sahtlisse joonistamise vahend ja mitte eriti eksponeerimist väärt üritus; isiklik dokument, millise vigadest on ise hea oma arengut jälgida.
Elina, need visandid on tehtud fotodelt, mis Kanadas loomaaias just sel eesmärgil sai klõpsutatud. (Õppimise mõttes on (digi)fotograafia üks äraütlemata tänuväärne asi!!) Su topeltjoone märkus on õigustatud, see on ilmne "hangover" mu A Film Taani alguspäevilt, mil märkasin, et enamus animaatoreid - olles joone ära tõmmanud teevad täpselt samasuguse teise sinna otsa, justkui tahtes kinnitada seda esimest. Sealt see on külge jäänud. Samas tunnistan ausalt, et ega see mind eriti ei häiri ja sestap pole ka kindel, kas ma viitsin seda endal küljest harjutada.
Mellak, eks hippo ONGI üks omapärane ja grotesksete sheipidega loom, ise ma neid visandeid tehes otsest karrikeerimist ei taotlenud.
Joonas, tänud loomulikult su kiidusõnade eest, samas ütlen ausalt, et ise neist joonistustest suuremat midagi ei pea, (näha et tehtud õhtul unise peaga, süvenematult ja kindlasti mõne õllega keres:). Torkasin need kõhklustega blogisse kuna midagi paremat analoogset mul võtta ei olnud.